Nerd In Music
Hej & Välkommen!
Teqh här (skaparen av NIM). För att få en liten inblick
i forumet så behöver du läsa fliken "Nerd In Music"
där står information och även regler som är viktigt vetande!
Varför du inte ser något beror på att du är "Gäst" och för
att se hela forumet krävs att du registrerar dig som en
medlem.

We Admin's Wish You Luck 'n Have Fun!

Teqh The WonderBoy
Nerd In Music
Hej & Välkommen!
Teqh här (skaparen av NIM). För att få en liten inblick
i forumet så behöver du läsa fliken "Nerd In Music"
där står information och även regler som är viktigt vetande!
Varför du inte ser något beror på att du är "Gäst" och för
att se hela forumet krävs att du registrerar dig som en
medlem.

We Admin's Wish You Luck 'n Have Fun!

Teqh The WonderBoy
Nerd In Music
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


This Is About Music of All Kind
 
HemLatest imagesBli medlemLogga in
Jag Tycker Ni Ska Bjuda In Era Vänner! // Teqh
Bjud in en vän och gör en Teqh glad! Razz /HastyWang
Alla tipsa folk om sidan, jag vill ent vara ensam me teqh *brrr* /HastyWang
Glöm ent folk, inga inlägg e korkade .... bara mina svar e d! *komsi komsi* /HastyWang
Har Lagt Till "NIM Points" För En Kul Grej, KOLLA ERAN PROFIL! =D
"NIM Points" Eller så kollar ni Topicen om info!

 

 Regler/FAQ

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Teqh
Admin
Admin
Teqh


Antal inlägg : 201
Age : 36
Ort : Sweden
NIM Points : 215
Registration date : 09-02-17

Regler/FAQ Empty
InläggRubrik: Regler/FAQ   Regler/FAQ Emptylör mar 21, 2009 11:53 am

Faq angående sidan:

Fråga: Vem ska jag ta kontakt med här på forumet?
Svar: Klicka på namnet så kommer du fram till oss mods/admins här nedan

(I nuläget har vi inga mods för forumet, men det kommer med tiden)

Fråga: Vad händer om jag skriver något stötande i forumet?
Svar: Du får en varning av en mod/admin

Fråga: Får jag rätta en mod/admin pga deras brist på kunskap?
Svar: Ja och nej. Bråka med en som har makten och banna/ta bort dig är aldrig smart.
Så var trevlig, alla delar inte samma kunskap som du. Så var inte någon viktigpetter.


Fråga: Ser jag något stötande i forumet, vem ska jag kontakta?
Svar: Såklart en mod/admin. Vi är här trots allt för att sköta forumet och hålla det rent, fast vi har ett liv utanför så det kan ta tid tills vi ordnar upp det hela. Så snälla ha tålamod tack.

Fråga: Hur länge vet jag om jag är avstängd?
Svar: När du försöker logga in så ser du hur länge du blivit bannad samt orsaken.

Fråga: Vad är det för varning jag fått?
Svar: Det är vad du ska se upp med och skriva/länka till. Varningarna går till på detta viset:
1. Du får en varning skickat till dig och info om vad du gjort för fel.
2. Du blir avstängd i x-antal timmar/dagar (kan vara upp till 1 månad som högst om vi anser detta) och du får info om hur länge du är avstängd samt varför när du försöker logga in.
3. Du kommer till steg 3 och då har du 24 - 48 timmars tid tills vi mod/admins löser detta, och anser vi under den tiden att du inte passar här så tas du bort utan minsta tvekan.


Fråga: Om jag har problem och logga in hur jag än gör, vad ska jag göra?
Svar: Du kan kolla i en faq om vanliga frågor relaterade till forumet som finns högst uppe på sidan, har ni svårt och hitta den så klicka på den röda texten här: Problemlösningen

Fråga: Varför skriver inte så mycket folk här, känns dött och tråkigt och ens logga in här!
Svar: Ja tyvärr så är det inte vårat fel, men gör det bästa av situationen och skriv på samt bjud in folk du känner så ni kan prata av er om allt mellan himmel och jord.

Fråga: Varför censureras vissa ord?
Svar: Vi vill gärna hålla en bra struktur i forumet, och har vi mindreåriga eller folk med annan ras/kultur så vill vi inte göra några påhopp. Vi är ju människor och lika värda, så lite "ändring" på vissa ord ska användas för att inge ska ta illa upp. Vi tar inget ansvar för vad som skrivs, men vi gör vad vi kan för att förebygga det hela.

Fråga: Varför funkar det inte "post reply" på en tråd?
Svar: Det är för att vi har låst den så inget skrivande ska vara där. Den är där bara för att ni ska läsa, vilket vi hoppas ni gjort. Eller att det inte blir en "bump" på tråden om den är för gammal, vilket vi också kan även ta bort.

Fråga: Måste jag skriva info om mig själv osv?
Svar: Du kan välja vad du vill skriva, ingen kan se det ni "gömt" förutom oss mod/admins här på forumet. Och vi tänker inte sno den så oroa er inte. Fast den kan vi behöva om vi vill kontakta er igenom eran mail.

Fråga: Finns det fler smileys än de som redan finns?
Svar: I nuläget så jobbar vi smått på att få in lite fler, så ha lite tålamod.

Fråga: Jag skulle vilja hjälpa till i forumet, eller få gå med i en "Vip" grupp. Så vem kontaktar jag angående detta?
Svar: Vi väljer endast dom som vi anser passa till detta, så tjatande kommer inte hjälpa er uppnå detta. Men fråga gärna så får vi se hurvida vi gör med det och återkommer med svaret senare.

Fråga: Jag vill inte vara med här längre, vad gör jag?
Svar: Ja då får vi tacka dig för din tid här, men hör gärna av dig till en mod/admin och berätta du vill tas bort om du inte kan göra detta själv.

Fråga: Behöver jag betala något när ni har era tävlingar och jag vinner?
Svar: Nej! Våra tävlingar är gratis, så oroa er inte om någon betalning.

Fråga: Jag har en fråga ni missat, vad gör jag?
Svar: Ta kontakt med en mod/admin och skriv eran fråga så ser vi om vi kan lägga upp den bland alla dessa!

Fråga: Någon har ändrat/tagit bort mitt inlägg, varför?
Svar: Enda svaret på detta blir att vi ansåg det inte dög som ett vettigt inlägg!



Mvh
Mods/Admins
Till överst på sidan Gå ner
http://www.teqh.se
 
Regler/FAQ
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Nerd In Music :: Allmänt :: Nerd In Music-
Hoppa till: